به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات ستاد مقابله با ویروس کرونا و برگزاری جلسات مکرر به منظور اتخاذ مصوبات جدید در خصوص جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک در سطح شهرستان بروجرد اظهار داشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که بازار و صنوف بروجرد برای مدت مشخصی تعطیل شده اند و این شایعه‌ای بیش نیست و آن را بشدت تکذیب می‌کنم.

وی افزود: البته در کنار این عمل به ترتیب، هم صنوف و هم یکسری از خدماتی که به عنوان نیاز خاص شهروندان به حساب نمی‌آید و نیاز عمومی بوده و تعطیل شدن آنها در روند شیوع ویروس کرونا تأثیر دارد را تعطیل می‌کنیم.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر تصمیم آخر این بوده که سازمان اتوبوسرانی چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی را تعطیل کنیم و فعالیت تاکسی‌های بروجرد را به طرح زوج و فرد تقسیم کرده ایم، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه را تا اطلاع ثانویه تعطیل کرده ایم و فردی حق فعالیت ندارد، طلافروشی‌ها، ضایعات فروشی‌ها، اماکن ورزشی، رستوران‌ها، جگرکی‌ها، مسافرخانه‌ها و … همه تعطیل شده اند و اگر هر گونه فعالیتی داشته باشند طبق قانون با آنها برخورد و پلمب می‌شوند و باید جریمه سنگینی پرداخت کنند.

رحیمی گفت: اما در مقابل همه سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … و افرادی که با عرضه مواد غذایی سرو کار دارند می‌توانند به صورت شبانه روزی با رعایت نکات بهداشتی فعالیت کنند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ با ارائه وسایل بهداشتی مانند دستکش به مشتریان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: از شهروندان هم تقاضا داریم هر گونه شائبه و شایعه‌ای در فضای مجازی را باور نکنند و برای دریافت اخبار درست به منابع رسمی مراجعه کنند و تنها منبع رسمی که در حال حاضر حق ورود به این مساله را دارد فرمانداری بروجرد است.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: حتی ادارات شهرستان نیز حق تصمیم گیری و دخالت در این موضوع را نداشته و مردم برای اطلاع از موضوعات با تلفن‌های فرمانداری بروجرد، ۱۱۰ نیروی انتظامی و ۱۱۳ و ۱۱۴ سپاه تماس بگیرند که امیدواریم این مشکل را هم هر چه سریع‌تر پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1378988
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.