سید موسی خادمی یکشنبه شب در پنجمین جلسه ویدیوکنفرانسی  ستاد مدیریت کرونا افزود: باید در این شرایط  از تمام ظرفیت ها برای فرهنگ سازی مراسم پنج شنبه آخر سال استفاده شود تا شهروندان برای نجات جان خود و خانواده شأن اصراری برای برگزاری این آیین نداشته باشند.

 وی  اظهار داشت: در موضوع آئین های پنجشنبه این هفته و پنجشنبه آخر سال که منجر به ازدحام جمعیت و تشکیل کانون شیوع ویروس کرونا می شود اقدامات لازم در جهت فرهنگ سازی برای لغو آنها صورت پذیرد .

وی تصریح کرد: موضوع تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای نیاز مردم و دستگاه های اداری نیزتوسط سازمان صنعت معدن و تجارت پیگیری و توزیع آن در اسرع وقت انجام شود و عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی به صورت مستمر انجام شود.

استاندار لرستان بیان داشت:کارگاه های عمرانی فعال در سطح استان موارد بهداشتی را برای حفظ سلامت کارکنان خود در دستور کار قرار دهند چراکه مسئولیت این موضوع با مسئولان  کارگاه ها است .

خادمی گفت: در مرحله ای هستیم که با کمک و همیاری مردم می‌توان کرونا را متوقف نمود بنابراین همکاری دستگاه های اجرایی و شهروندان در زمینه پیشگیری و جلوگیری از شیوع این ویروس، اقدام مهمی در راستای توقف آن است که انتظار می رود آحاد جامعه با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات به این مهم کمک کنند .

تاکنون ۱۲۹نفر در لرستان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد پنج نفر جان باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.