به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهر نورآباد افزود: در سیل ششم اسفند سال جاری، مردم برخی مناطق شهری  دچارخسارت سنگینی شدند اما متاسفانه گرفتار بی توجهی و کم محبتی مسئولان استانی واقع شدند و این در حالی است  که اکثر ساکنان این مناطق افراد نیازمند و اجاره نشین  هستند که سیل زندگی آنان را از بین برده است.
وی، بیان کرد: گروه‌های جهادی, بسیج و ستاد بحران دلفان درحد توان خود برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده  شتافته اند و درپاکسازی منازل شهروندان از گل و لایی و آثار به جامانده از سیل مشارکت فعالی داشتند.
 حجت الاسلام جمیاری گفت: چرا عده‌ای نمی‌خواهند بپذیرند که دلفان باسیل ویرانگر مواجه شده وهنوز بسیاری از خانواده ها نه تنها نتوانستند به زندگی خود برگردند بلکه مکان مناسبی جهت استراحت وپخت غذا ندارند و در این سرمای سرگردان و وحشت از ویروس کرونا ، زندگی آنان به هجرت، رنج و کوچ تبدیل شده است.
 امام جمعه نورآباد،تاکیدکرد:  مسئولان استانی  در رویکرد خود نسبت به سیل دلفان باید  تجدیدنظر کنند هنوز بسیاری از خانواده ها در این هوای سرد یک مکان مناسبی برای خواب ندارند  و مشکلات فراوانی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.