حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در حاشیه بازدید از مناطق محروم و سیل زده میربگ جنوبی دلفان افزود: خسارات سیل در نورآباد بیش از سایر مناطق لرستان بوده و ستاد بحران دلفان وظایف خود را بخوبی انجام داده اما امکانات این ستاد محدود است و مدیریت ستاد بحران لرستان علاوه بر کمک خود باید از دیگر استانها نیز کمک بگیرد تا مشکلات مردم منطقه کاهش یابد.
وی، با بیان اینکه براثر سیل اخیر خسارات سنگینی به زیرساخت های شهرستان دلفان وارد شده است، بیان کرد: مدیریت بحران استان در این موقعیت حساس درمنطقه حضور یابد تا با همکاری و همدلی امام جمعه نوراباد و فرماندار دلفان مشکلات مردم مرتفع گردد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: در یکی از روستاهای منطقه بنام ده یوسفیان پل ارتباطی مسیر تخریب شده است که مردم این روستا و ۲ روستای دیگر به سختی از یک راه باریک تردد می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: ساکنان این روستا بچنا برای تامین آذوقه مشکل دارند که امیدواریم دراسرع وقت برای کمک رسانی به انان اقدام گردد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رض) کار توزیع اقلام غذایی در این شهرستان آغاز شد.
وی افزود: مشکلات زیرساختی مردم سیل زده منطقه بایستی بصورت اساسی حل گردد و مدیریت بحران لرستان برای حل این مشکلات برنامه ریزی نماید.
وی یادآور شد: درحال نامه نگاری و مکاتبات از مسئولان هستیم تا زمینه کمک رسانی و حل مشکلات زیرساختی مردم سیل زده منطقه فراهم گردد. 
امام جمعه خرم آباد، با تجلیل از صبر و بزرگواری مردم لرستان گفت: این مردم در همه بحران ها و آزمون ها سربلند بیرون آمده اند و به یاری خداوند با تدابیر مسئولان و همکاری مردم از این مشکل هم عبورخواهند کرد .
به گزارش ایرنا، امام جمعه خرم آباد امروز به مناطق محروم سیل زده میربگ شهرستان دلفان سفر کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم سیل زده قرار گرفت و نسبت به پیگیری برای حل مشکلات آنان قول مساعد داد.
این گزارش حاکیست امام جمعه نورآباد،فرمانداردلفان و مسئولان محلی امام جمعه خرم اباد رادراین بازدید  همراهی می کردند.
بارش های سیل آسا از دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ظهر چهارشنبه در استان جریان داشت و بر اثر آن خسارتی به بخش های زیر ساختی استان وارد شد.
میانگین این بارندگی های در لرستان به ۱۰۴ میلیمتر رسید که در این مدت نورآباد با میانگین بارندگی ۱۴۴.۹ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.
این بارندگی ها در خرم آباد ۸۹ میلیمتر، بروجرد۱۱۷.۳، الیگودرز ۸۳.۱، کوهدشت ۹۴.۹، دورود۱۲۸.۸، الشتر۱۲۲،  ازنا ۸۹.۸، رومشکان ۹۹.۳ و سراب دوره ۱۰۵.۱ میلیمتربه ثبت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.