سید عابدین الماسی روز پنجشنبه در گفت و کو با خبرنگار ایرنا افزود: یکهزار خانوار سیل زده در مناطق کشتارگاه، شهرداری و پشت کلانتری ۱۱ در شهر نورآباد شناسایی شده اند و اقلام خوراکی در اختیار این خانوارها قرار می گیرد.
وی افزود: جمعیت هلال و احمر دلفان با ساماندهی ۱۴ اکیپ امدادی در کنار مردم کار امدادرسانی و کمک رسانی را در ۳ روز گذشته انجام داده است .
به گفته وی یکی از اقدامات این جمعیت با همکاری ستاد بحران برپایی  ۷ مرکز اسکان در ۳ مسجد، ۲ دبیرستان و ۲ سالن ورزشی قبل از وقوع سیل بود که ۲۵۰ خانوار دراین مراکز اسکان یافته اند و ۱۵۰ نفر نیز بصورت موقت استفاده نمودند.
الماسی افزود: امدادگران ساماندهی شده در ۱۴ تیم امدادی در هنگامه سیل به مردم امداد رسانی نمودند، بعد ازسیل نیز در لایروبی ،شتشویی منازل سیل زدگان مشارکت جدی داشته اند و در کنار آنان بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر دلفان بیان کرد: در هربخشداری یک نماینده ویژه به همراه یک تیم امدادی  حضور داشته اند تا دراختیار بخشداران باشند تا به سیل زدگان امدادرسانی نمایند.
وی ادامه داد: امدادگران از امروز کار ارزیابی خسارات وارده را آغاز کرده اند که پس از جمع بندی به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.
الماسی از شهروندان خواست از مراجعه حضوری به جمعیت هلال احمر دلفان خودداری نمایند و افزود: امدادگران مناطق سیل زده شناسایی کرده اند و تمام کمک های خودرا بصورت مستقیم در اختیار سیل زدگان قرار می دهد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.