قدرت الله ترابی نژاد رو شبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچگونه مشکلی و یا حاشیه ای از شروع تبلیغات کاندیدای مجلس در شهرستان چگنی گزارش نشده و مردم در کمال آرامش در ستادهای انتخاباتی و یا سخنرانی فرد مورد نظر خود شرکت می کنند.

وی افزود: قبل از شروع فرآیند انتخابات طی جلسات متعدد به مدیران دستگاه های اجرایی بر عدم حمایت و جانبداری نسبت به کاندیداهای مجلس تاکید شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون برخورد می شود.

ترابی ادامه داد: تمامی امکانات و زیرساخت های لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در چگنی فراهم است.

وی گفت: ۶۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای شهرستان پیش‌ بینی شده و روز دوم اسفند ماه مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.

چگنی بیان کرد: دست اندرکاران انتخابات به عنوان افراد امین و مورد اعتماد مردم و نظام اسلامی باید با رعایت اصل بی طرفی به درستی به وظایف قانونی خود عمل کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه و بدون حاشیه در شهرستان چگنی باشیم.

۴۰۸ نفر برای نمایندگی مردم لرستان در خانه ملت نام نویسی کردند که پس انصراف ها، عدم تایید و یا احراز صلاحیت ها در نهایت  ۶۲ کاندیدا در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی، ۳۶نفر در بروجرد و اشترینان، ۳۷ نفر در کوهدشت و رومشکان، ۲۲ نفر در سلسله و دلفان و ۱۷ کاندیدای حوزه الیگودرز، ۲۲ نفر در دورود و ازنا و ۲۲ نفر در پلدختر برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند که سهم خرم آباد - چگنی و بروجرد - اشترینان هرکدام ۲ و مابقی یک نماینده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.