حشمت الله بهمنی روز چهارشنبه در جریان بازدید بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیرکشور از این طرح افزود: گاوداری ۶ هزار راسی دلفان به عنوان یک پروژه ملی با سرمایه گذاری شرکت شستا در حال احداث می باشد و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با بیان اینکه احداث این طرح نقش بزرگی در رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان دارد اظهار داشت: همکاری مالکان منطقه برای پیشرفت این پروژه ملی ضروری است.

وی افزود: تاکنون کار ساخت یک سالن سوله به ابعاد ۱۸ در ۱۷۴ متر انجام گرفته و دیوارکشی آن دردست ساخت است که پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۰ این پروژه به طور کامل به بهره برداری برسد.
فریدون نیازی مدیرکارگاه این پروژه نیز با اشاره به شرایط آب و هوایی و پتانسیل های شهرستان دلفان در زمینه دامداری افزود: این طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم با صرفه اقتصادی و دارای زیرمجموعه ها و صنایع تکمیلی و فرآورده های لبنی محسوب می شود.

 گاوداری ۶ هزار راسی  دلفان در زمینی به مساحت ۵۴هکتار در روستای سالیانه خاوه و در کنار جاده نورآباد به نهاوند در حال احداث و بزرگترین طرح تولیدی منطقه است که تولید خوراک دام، کودخشک کنی و فرآورده های لبنی از صنایع جانبی آن محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.