حسن بلوریان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد داوطلب تایید صلاحیت شده سه تن زن و مابقی مرد هستند.

وی با بیان اینکه سه داوطلب تایید صلاحیت شده از مجموع هفت داوطلبی بودند که صلاحیت آنها احراز نشده بود، افزود: بعد از ثبت نام اولیه از ۷۵ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ۲ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۲ نفر نیز توسط هیات اجرایی رد و در نهایت صلاحیت ۶۹ نفر تایید و به هیات نظارت بر انتخابات معرفی شدند.

وی بیان کرد: شورای نگهبان صلاحیت ۳۷ داوطلب را تایید و ۳۶ نفر یا صلاحیت آنها تایید نشده و یا اینکه احراز نشده است.

رییس ستاد انتخابات بروجرد اضافه کرد: داوطلبانی که در تاریح ۲۲ بهمن ماه نام آنها به عنوان کسانی که صلاحیت آنها تایید شده باشد بعنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی می شوند و از تاریخ ۲۴ بهمن به مدت یک هفته اجازه تبلیغات دارند.

بلوریان یادآور شد: درمجموع ۲۴۳ صندوق در شهرستان بروجرد به منظور رای گیری در نظر گرفته شده است که به ازای هر صندوق حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ نفر از اجرایی و نظارت حضور دارند.

وی گفت: از مجموع ۲۴۳ صندوق بروجرد، تعداد ۳۳ صندوق مربوط به اشترینان است و در این دور از انتخابات یک هزارو ۸۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.