سید امین قاسمی امروز سه شنبه با اشاره به اینکه سوت قطار گردشگری استان از ۱۸ بهمن بار دیگر به صدا در می‌آید، افزود: در این حرکت یک روزه، مسافران از تهران به مقصد لرستان و بازدید از ۱۴ ایستگاه می‌توانند از جاذبه‌های زیبای این مسیر ریلی در غرب کشور لذت ببرند.

قاسمی بیان کرد: بازارچه‌های صنایع دستی، غذاهای سنتی و اجرای موسیقی محلی لرستان در کنار بازدید از جاذبه‌های بکر و دیدنی در راستای رضایت مردم و گردشگران ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه ۹ اسفندماه نیز حرکت دوم این قطار گردشگری در لرستان انجام می‌شود بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر به عنوان مجری این قطار و همچنین استقبال گسترده مردم برای استفاده از آن در ایام نوروز، همه روزه از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه شاهد حرکت قطار گردشگری لرستان خواهیم بود.

وی گفت: قطار گردشگری استان از ابتدای سال ۹۸ حرکت خود را آغاز کرد اما با توجه به سیل فروردین ماه و تخریب بخشی از زیرساخت‌ها از جمله مسیر ریلی در منطقه لرستان چند ماه متوقف شد که در حال حاضر با پیگیری‌های اداره کل میراث فرهنگی و تلاش شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر برای استفاده از عموم مردم آماده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.