حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) بروجرد با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: بعد از شهادت شهید سلیمانی موجی در کشور ایجاد شد که دشمن را وحشت زده کرد و گمان نمی کردند این گونه باشد و اگر می دانستند این موج و خروش ایجاد می شود دست به این کار نمی زدند و در محاسبات خود به خطا رفتند.

وی اضافه کرد: استکبار حسابی لرزید و چند روز بعد وقتی پایگاه عین الاسد در عراق توسط رزمندگان سپاه در هم کوبیده شد وحشت دشمن بیشتر شد و کاری که در دنیا بی سابقه بود به تلافی شهادت سردار سلیمانی این عملیات صورت گرفت.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: همین روز هواپیما سرنگون شد و در حالی که باید پروازها لغو می شد اما لغو نشدند و این حادثه رخ داد و تلاش داشتند تا  سردار حاجی زاده را ترور شخصیتی کنند اما بدانیم سردار حاجی زاده کمتر از سلیمانی نیست و این مرد بزرگ آمد و گفت گردن ما از مو باریک تر است که این اقدام خیلی شجاعت و اخلاص نیاز است.

وی بیان کرد: وقتی سردار با آن شجاعت آمد و صحبت کرد، اشک انسان جاری می شد اما باید بدانیم که دشمن شماره یک ما آمریکا است و حالا او قیافه دلسوزی به خود گرفته در حالی که او کسی است که هواپیمای ما را در خلیج فارس سرنگون کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: برخی می خواهند سپاه را لکه دار کنند اما کور خواندند ما سپاه را از جانمان بیشتر دوست داریم چرا که سپاه قوت قلب مسلمان جهان است و ما از سپاه دست برنمی داریم و یک اشتباه صورت گرفته و سرداران سپاه از بقیه بیشتر ناراحت هستند چرا که جانشان را برای مردم می دهند و همه ماپشتیبان سپاه هستیم.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: برخی از نوکران آمریکا شمع روشن می کنند و شعارهای هنجار شکن می دهند که این اقدام آنها برای مقابله با سپاه است و الان کسی که وارد خیابان شود ضد انقلاب خالص است که بدانند ما آنها را ضد انقلاب می دانیم.

وی با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه گفت: وحدت نیاز اول جامعه است و باید وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم و و ما حامی سپاه هستیم و هدف این بود که می خواهد اختلاف و شکاف ایجاد کند اما ما در صحنه هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.