سید موسی خادمی روز چهارشنبه در  جلسه بررسی مشکلات اجرای طرح استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد گفت: ما به عنوان دستگاه‌های دولتی موظف هستیم زیرساخت‌ها را برای بهره برداری از پروژه‌ها آماده کنیم.

 وی اظهار داشت:‌ فضای پروژه دهکده المپیک ۲۵۲ هکتار بوده که استادیوم ۱۵ هزار نفری آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در دست احداث است و تمامی فضاهایی که یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید داشته باشد در این طرح اعمال شده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و ۲۵ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و بهره برداری از آن نیاز است و دستگاههای خدمات رسان باید همکاری مطلوبی برای تامین زیرساخت ها  و افتتاح مجموعه داشته باشند.

ابن جلسه با حضور محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی تشکیل و مقرر شد دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله امور آب، آب وفاضلاب، برق، گاز، مخابرات و راهداری با هماهنگی‌های درون سازمانی، مشارکت مجری طرح و اعتبارات استانی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

علیزاده روز گذشته در گفت و گو با ایرنا در این خصوص گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با حجم بسیار سنگین فعالیت های عمرانی اجرا شده که کار اسکلت و ساختمان سازی آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه اکنون تجهیزات و روکاری طرح در دست اقدام است، ادامه داد: صندلی های استادیوم نیز خریداری شده که با انجام طرح نصب می شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد طرح بیان کرد: سه کار عمده شامل فضای سبز چمن، پیست تارتان و آسفالت برای مساحت بسیار زیاد پارکینگ ها انجام نشده که فضای سبز باید در فصل مناسب صورت گیرد و پیست تارتان در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

بیش از یک دهه از آغاز عملیات اجرایی این طرح می گذرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.