جعفر طولابی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد در محل سالن جلسات فرمانداری گفت: بستر کار برگزاری انتخابات در حوزه خرم‌آباد و دوره چگنی، فراهم‌ و در حال اجرا است و روال انجام کارها بر مبنای قانون در حال طی شدن است.
وی لازمه تحقق این امر را مشارکت همه ارکان انتخابات دانست و افزود: رسانه ها یکی از مهمترین ارکان برگزاری انتخابات پرشور هستند که نقشی بسزا در سلامت انتخابات و  حداکثری مردم دارند.
طولابی با تاکید بر اینکه مبنای کار فقط قانون است اظهار داشت: عمل به قانون همواره مورد تاکید بوده و در واقع کلید واژه سلامت انتخابات است از این رو اجازه نمی دهیم کوچکترین شائبه ای در حوزه اختیارات ما بوجود آید.
فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه مدیران شهرستان از اموال و امکانات دولت مراقبت کنند گفت: جانبداری آشکار مدیران از یک کاندیدای خاص به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
وی با توجه به اینکه بسیاری از شعب انتخاباتی در اماکن دولتی مستقر هستند اظهار داشت: این اماکن باید توسط ادارات مربوطه به بهترین شکل ممکن تجهیز و آماده شوند.
طولابی افزود: شرکت مخابرات استان در راستای برخط بودن شعب میبایست حتما بستر لازم را آماده کرده و نواقص احتمالی را برطرف کنند.
فرماندار خرم‌آباد همچنین به چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: توقع داریم مدیران تمهیدات لازم در راستای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این ایام در نظر بگیرند  و تنها طرح های صد در صد قابل بهره برداری و یا آماده برای کلنگ زنی را معرفی نمایند.
طولابی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی در برخورد با حوادث طبیعی و غیر طبیعی اظهار داشت: اینگونه تلاشها میبایست مضاعف شده و همه امکانات و تجهیزات در حوادثی مانند سیل و زلزله بکار گرفته شود.
وی ادامه داد: مقابله با حوادث غیرطبیعی مانند اغتشاشات فقط وظیفه نیروی انتظامی و نهاد های امنیتی نیست بلکه دستگاه های اداری باید پای کار باشند تا خسارات احتمالی به حداقل برسند و چنانچه  سهل انگاری مدیری در این خصوص محرز شود از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
فرماندار خرم‌آباد حفاری های اخیر در سطح شهر را موجب بروز مشکلات ترافیکی دانست و گفت:دستگاه های مجری می بایست در بازه زمانی مشخص و بصورت هماهنگ طرح را به اتمام برسانند و حفاری ها نیز باید در ساعات و ایام تعطیل انجام شوند.

طولابی با بیان اینکه ترمیم و بازسازی پس از حفاریها نیز کیفیتی نامطلوب دارد و مشکلات تردد را دوچندان می کنند افزود: دستگاه های خاطی در صورت اجرای غیراصولی این طرح ها به دستگاه قضا معرفی می شوند. همچنین بهتر است
فرماندار خرم‌آباد پرداخت مطالبات دستگاه های خدماتی از ادارات دولتی را بسیار ضروری دانست و گفت: این مطالبات هر چه دیرتر پرداخت شوند مشکلات بیشتری بوجود می آید این در حالیست که اکنون آمار مطالبات شهرداری از دستگاه های اداری حدود یکهزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است بنابراین باید تا پایان سال بخشی از آن پرداخت شود تا این نهاد هم بتواند خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه دهد.
طولابی همچنین افزود: بر اساس مصوبه جدید قضایی از زندانیانی که جرایمشان انجام کار خدماتی است می توانند در ادارات استفاده شوند بنابراین دستگاه ها میتوانند در بخش های غیر حساس اعلام نیاز کرده تانیروی انسانی مورد نیاز از سوی دستگاه قضا به آنها معرفی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.