به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی، ضمن دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونین این اداره کل و برخی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، از روند تعمیرات تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد و محل دفتر جدید خانه مطبوعات استان بازدید نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان پس از این بازدید با تاکید بر اینکه سواد رسانه ای از الزامات زندگی امروز است، گفت: رسانه‌های استان، بازوی توانمند مجموعه دولت برای توسعه استان هستند و خانه مطبوعات می تواند با ساماندهی درست فعالیت‌های رسانه ای استان، زمینه تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با مدیریت ارشد استان را فراهم نمایند.

آگاهی از نقش و جایگاه مهم رسانه ها

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انتخابات خانه مطبوعات را به خوبی و با کمترین حاشیه برگزار کرد و جای خوشبختی دارد که مدیریت این دستگاه اجرایی، به خوبی از نقش و جایگاه رسانه ها و مطبوعات آگاه بوده و نگاه ویژه ای به موضوعات این حوزه دارد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان لرستان، ادامه داد:یکی از مهمترین موضوعاتی که باید توسط هیات مدیره خانه مطبوعات استان پیگیری شود، حل و فصل مشکلات اصحاب رسانه استان و ایجاد وحدت و همدلی در بدنه ی رسانه ای استان در راستای توسعه همه جانبه لرستان است که استانداری از آن استقبال می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه طی ده روز آینده دفتر جدید خانه مطبوعات لرستان آماده و تجهیز می شود، گفت:این آمادگی را داریم که در تعاملی سازنده با اصحاب رسانه استان، زمینه تعالی رسانه ای و اطلاع رسانی استان را فراهم نموده و پیگیر حل مشکلات این قشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین استانی  باشیم.

دغدغه‌مندی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص رسانه ها و مطبوعات

احمدحسین فتایی، ضمن سپاس از دغدغه‌مندی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص رسانه ها و مطبوعات، اذعان داشت: تقویت و حمایت از نشریات محلی یکی از مهمترین وظایف سازمانی ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در دوره جدید با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1319151
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.