به گزارش ایرنا، امام جمعه بروجرد در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه و دانشگاه در دانشگاه ازاد اسلامی بروجرد گفت: برای داشتن موفقیت و پیشرفت باید اتحاد وجود داشته باشد چرا که اتحاد سبب هدایت و قرار گرفتن در مسیر صحیح می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی افزود: باید تلاش کرد تا اتحاد مستحکم تر شود و با وحدت و همبستگی برای موفقیت گام برداشت.

وی اظهار داشت: داشتن اتحاد انسان ها را هدایت می کند و لازمه پیشرفت هر کشور وحدت است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد افزود: در سال گذشته از دانشگاه آزاد بروجرد موفق به دریافت جایزه جشنواره فرهیختگان شدند و امسال نیز ۲ نفر این جوایز جشنواره را دریافت کردند که این موفقیتی بزرگ برای شهرستان است.
داریوش جاوید اضافه کرد: همچنین اولین مرکز تحقیقاتی در سطح استان لرستان در بروجرد تاسیس شد و تلاش شده تا بتوان برای کسب موفقیت گام هایی اساسی برداشت.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده، راه اندازی سایت پایش بوده که برای حل مشکلات در جامعه، آمادگی داریم موضوع پایان نامه ها به سمتی روند که برای حل این مشکلات اقدامی صورت گیرد.
جاوید با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه گفت: در راستای این موضوع، تفاهم نامه ای فراهم شده تا در بخش های پژوهشی و آموزشی با حوزه همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.