سردار احمد کریم پور عصر یکشنبه در یادواره شهدای بسیجی بروجرد که در مسجد حضرت فاطمه(س) شهرک اندیشه برگزار شد، افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ایران در اوج اقتدار قرار دارد و درهمه عرصه ها به پیشرفت های بزرگی رسیده است.

وی اضافه کرد: به همت جوانان این سرزمین، ایران در زمینه موشکی پیشرفت های قابل توجهی داشته تا جایی که کوچکترین تحرک و اقدام دشمن را سریع پاسخ می دهد.

وی اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف به همه دنیا ثابت شده و امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان بی نظیر است.

سردار کریم پور با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: امام خمینی(ره) حرکتی بزرگ را انجام داد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیج را تاسیس کردند و بسیج با حضور خود سبب شد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران محافظت شود.

 مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا اضافه کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و باید همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: به برکت خون پاک شهدا، جبهه حق در دنیا قد علم کرده و دشمنان از سربازان این جبهه هراس دارند.

سرهنگ مجید سوری اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیمنه استکبار را فرو ریخت و روز به روز با اقتدار در مسیر مشخص شده حرکت می کند.

به گزارش ایرنا، شهرستان بروجرد یک هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران نموده که از این تعداد ۳۵۰ شهید بسیجی هستند و امروز همزمان با هفته بسیج یادواره شهدای بیسجی بروجرد برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.