به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دقایقی پیش محمود ثمینی در شورای اطلاع رسانی استان با بیان این مطلب که توسعه همه جانبه استان همواره در اولویت و در نظر است گفت: خوشبختانه بیش از گذشته ارتباط روابط عمومی ها و مدیران استان با اصحاب رسانه بیشتر و قوی تر شده و نقش بی بدیل خبرنگاران انعکاس اخبار و توسعه استان برای ما روشن است.

وی افزود: نقش احزاب نیز می تواند در توسعه و کمک به استان موثر واقع شود و بهمینظور همایشی با حضور خانه احزاب با حضور مدیران ارشد وزارت کشور و مدیران استانی در خرم آباد برگزار خواهیم نمود.

بررسی برنامه ها و فعالیتهای احزاب

ثمینی ادامه داد: در این همایش قصد داریم برنامه ها، فعالیتها و مسئولیت پذیری احزاب در پیشبرد اهداف سیاسی و توسعه ای استان مورد بررسی قرار دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ،بی طرفی فرمانداران و مسئولین اجرایی استان را یک ضرورت اعلام کرد و تصریح نمود : شفافیت در انتخابات و بی طرفی مسئولین اجرایی و فرمانداران برای ما خیلی مهم است و طبق دستورات استاندار محترم تاکید می کنین هر مدیر یا فرماندار فردی از هیات بازرسی تعلق خاطر یا علاقه ای به کاندیدی یا فعالیت انتخاباتی دارد در اسرع وقت استعفا و انصراف خود را اعلام نماید.

آموزشهای افراد دخیل در انتخابات

محمود ثمینی در پایان گفت: آموزشهای افراد دخیل در انتخابات آتی در دست اجراست و همه موارد اعم از توصیه ها و تذکرات لازم به مدیران داده شده و در رابطه با بی طرفی مدیران با احدی تعارف نداریم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1293308
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.