به گزارش خبرنگار ایرنا  معاون امور فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی، همچنین کمک های بلاعوض در حوزه های مختلف از جمله مسکن، کشاورزی و مباحث فوریت دار سیلزدگان ۵ هزار میلیارد تومان و از محل اعتبارات هزینه ای نیز ۶۸ درصد پرداخت شده است.

حمید رضا عدل، با بیان اینکه تاکنون در بخش اعتبارات  تملک دارایی سرمایه ای به مبلغ  پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ۷۰ درصد پرداخت شده ادامه داد: بجز تسهیلات، ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب و تاکنون ۷۰ درصد در کشور پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب و ۵۰ درصد آن تخصیص داده شده و پیش بینی می شود تا هفته آینده مشکلات پیش رو حل و روند پرداخت ها تسریع شود.

عدل بیان کرد: در حوزه بنیاد مسکن ۳ هزار میلیارد تومان تصویب و تاکنون ۹۲ درصد آن  پرداخت و از مجموع یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل در بخش راه و راهداری ۸۰ درصد تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: در حوزه زیرساخت های درون شهری نیز وزارت کشور یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده بود که از این رقم ۹۴۰ میلیارد تومان تصویب شد و ۵۰ درصد آن تخصیص یافت.

به گفته معاون سازمان برنامه و بودجه کشور برای وزارت نیرو دربخش های برق، آبفا، آبفار، مهندسی رودخانه و تاسیاست آبی یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تصویب و ۶۴ درصد آن پرداخت شد.

عدل افزود: برای روستاهای سیلزده سد سیمره  ۳۳۹ میلیارد تومان مصوب و ۱۵۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و لرستان نیز تاکنون از سهم ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار جبرانی، بدون احتساب تسهیلات، یکهزار و ۴۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده است.

۶۰۵۷/ ۷۲۶۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.