به گزارش ایرنا محمدرضا زمانی روز پنجشنبه در جشن آغاز سال تحصیلی در دانشگاه پیام نور لرستان، با اشاره به نقش و اهمیت دانشگاه ها در سطح جامعه افزود: رتبه بندی دانشگاه ها در دنیا متفاوت است اما در نهایت باید به یک موضوع مورد اتفاق منتهی شود.

وی افزود: دانشگاه پیام نور با توجه به رویکرد آموزشی باز و پویای خود، نقش کلیدی در تولید دانش و تامین نیروی متخصص و توانمند در جامعه داشته و همچنین  نقش مهمی در همگانی کردن آموزش عالی در تمام نقاط کشور دارد. 

زمانی، به گستردگی دانشگاه پیام نور به لحاظ توسعه علمی و فرهنگی در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: اکنون این دانشگاه با تمام ظرفیت حاضر به مشارکت درمسایل اجتماعی و گام برداشتن در راستای ارائه راهکار در این زمینه است.

وی با بیان اینکه توانمندی دانشگاه پیام نور در مناطق مختلف زیاد است اظهار داشت: هم اکنون نیم میلیون نفر در این دانشگاه می توانند برای سازندگی کشور تلاش کنند.

وی افزود: امید است در سالجاری همدلی و همبستگی بین بخش های مختلف دانشگاه ایجاد شود و تاثیر این توانمندی در اجتماع مشاهده شود.

وی بیان کرد: با توافق استاندار لرستان، دانشگاه پیام نور این استان بحث آسیب های اجتماعی را رصد و مطالعه می کند و امید است در سایر مباحث نیز بتواند ورود کند که این کار همت دست اندرکاران دانشگاه، اساتید و دانشجویان را می طلبد.

زمانی، عنوان کرد: طرح اشتغالزایی گیاهان دارویی در لرستان  برای دانشجویان این دانشگاه درحال انجام است.

وی همچنین از فعالیت های فرهنگی  ورزشی دانشگاه پیام نور تقدیر کرد و گفت: تیم فوتسال دختران دانشگاه لرستان مقام نخست کشوری را کسب کرد.

۶۰۵۷/۷۲۷۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.