به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: امریکا  چند ماه پیش از برجام خارج شد و اتفاقی نیفتاده و با خروج ایران اسلامی از این توافق نامه و بسته شدن تنگه هرمز دولتمردان امریکا هیچ غلطی نکردند.

وی اظهار داشت: بحرین  بیش از ۵۰ سال پیش در زمان به دلیل بی تدبیری پهلوی از کشور ایران جدا شد و تحت سلطه عربستان قرار گرفت.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ایران اسلامی با رهبری امام راحل و تکیه بر نیروی ایمان هشت سال با دست خالی در مقابل دشمن ایستاد و اجازه نداد یک وجب را خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ضمن تبریک سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه اضافه کرد: حزب الله لبنان در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی مقاومت کرد و به پروزی رسید.

وی تاکید کرد: راه اندازی پالایشگاه بندرعباس و تولید بنزین و تقاضای ۹کشوز برای خرید بنزین از ایران و موفقیت جوانان در المپیاد های علمیو پیروزی تیم والیبال ایران همه پیروزی ملت در مقابل استکبار است.

 خطیب نماز جمعه بروجرد ادامه داد: روز هشتم دی حجه که حجاج برای حضور در عرفه حاضر می شوند،  امام حسین برای حفظ خانه کعبه مکه را ترک به عراق می رود.  

وی یادآور شد: آیین روز عرفه امسال در امام زاده جعفر برگزار و نماز عید قربان نیز ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح اقامه می شود.

۶۰۵۲/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.