به گزارش ایرنا شهرام عظیمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی لرستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: مجید رازانی از برندهای ورزش لرستان است و اولین مدال طلای موی تای را کسب کرده است.

وی گفت: امیدورام هیات از ظرفیت های ورزش رزمی استان استفاده کند در غیراینصورت مردم ضرر می کنند و اقدامات ما در حذف افراد شایسته باید قابل قبول نیست.

به گفته وی بانوان همچنین در حوزه سلامت و اثربخشی می توانند کمک کند چرا که نیمی از جمعیت کشور را این قشر تشکیل داده و باید به وعده های داده شده عمل کرد.

عظیمی ادامه داد: توجه به ورزش بانوان از ضروریات نیاز جامعه است و سلامت این قشر می تواند مانع بسیاری از آسیب های اجتماعی شود.

وی اضافه کرد: لرستان براساس طرح آمایش سرزمینی دارای ظرفیت های بالایی است و دارای استعداد بی شماری می باشد و اگر بستری را فراهم کنیم نگاهمان به معدن استعداد ها یعنی آموزش و پرورش باشد می توانیم بسیاری از استعدادها را کشف کنیم.

عظیمی افزود: به دلیل وجود شرایط آب و هوایی و ژنتیکی بالا لرستان می تواند دارای مقام های برتر باشد و اگر از استعدادها غافل شویم متضرر خواهیم شد.

وی ادامه داد: دریافت پول از ورزشکار به معنای فروختن پیراهن تیم ملی می باشد و اینگونه رفتار شایسته ورزشکاران نیست.

عیمی گفت: به این دلیل تیم ملی نتوانست به تایلند اعزام شود و ان شال الله در هفته اول مهر برای برگزاری مسابقات جهانی به کره جنوبی اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: در فضای همدلی ورزش رزمی ارتقا پیدا می کند و متضرر واقعی در تخاصم ها مردم هستند و باید برای جامعه اثربخشی داشته باشیم.

ایرج محمدی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های رزمی لرستان با کسب ۱۰ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

۳۲۱۰/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.