میر شهرام میررضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان پلدختر جزو شهرستان‌های جنوبی استان لرستان کوهستانی ، صعب العبور و دارای گستردگی وسیعی از جنگل‌ها و مراتع است.

وی افزود: بر این اساس شهرستان پلدختر ازنظر آتش سوزی و حریق نسبت به سایر شهرستان های استان متمایز و بحرانی از نظر حریق می باشد با این وجود اداره منابع طبیعی شهرستان بضاعت  رویارویی و مقابله با گستردگی  آتش سوزی ها را ندارد.

رئیس اداره منابع طبیعی پلدختر به کمبود نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات در این اداره اشاره کرد و گفت: این اداره با ۱۴ نیروی پرسنلی،۲ خودرو فرسوده و از رده خارج و پنج گروه دیده‌بان در حوزه پلدختر ازنظر امکانات و تجهیزات اطفای حریق با طرز قابل توجهی با کمبود مواجه است.

وی افزود:از این رو تنها راه مناسب و رفع محدودیت های اداره منابع طبیعی پلدختر مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر و روستاییان  و همکاری همه ادارات می باشد.

میررضایی خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی شهرستان پلدختر با وجود بضاعت اندک و ناکافی تمام تلاش خود را  برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی به ویژه  اطفای حریق خواهد کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی از تلاش‌ها و همکاری ویژه و صمیمانه فرماندار، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و معمولان  که در آتش سوزی های امسال شبانه روز مجموعه این اداره را یاری نمودند تقدیر کرد.

۷۲۷۲/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.