به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: دشمنان در برابر اقتدار ملت ایران شکست خورده اند و اقدامات اخیر آنان در تحریم مقامات ارشد کشور نشانه ضعف آنها است.

وی اظهار داشت: دشمنان ملت ایران در مقابل اقتدار و قدرت این مردم بزرگ دچار وحشت و ترس شده اند و هر روز به دنبال توطئه برای جبران شکست های پی در پی خود هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان غیور نیروهای مسلح کشور بیان کرد: امریکا از این اقدام شجاعانه سربازان سپاه اسلام در جای خود میخ کوب شد و نتوانست هیچ اقدامی انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: ملت ایران اهل جنگ نیستند ولی اگر کسی بخواهد با این مردم وارد جنگ شود شکست سختی خواهد خورد.

وی اظهار داشت: امروز اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان زبانزد عام و خاص است و اگر دشمنان بخواهند دچار خطایی شوند رزمندگان اسلام درسی از یاد نرفتنی به آنان خواهند داد.

خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و در صورت بیان مشکلات پیشرفت های کشور را نیز بیان کنند

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به ۱۷ مرداد و سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ادامه داد: خبرنگاران همواره باید امانت دار خوبی باشند و خبرها را بدون کم و کاستی بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: خبرنگاران در انتشار اخبار نظر کارشناسان را نیز بیان کنند و راهکارهای حل مشکلات کشور را نیز جویا و عنوان نمایند.

ادارات مرتبط با کار کشاورزان حق ارباب و رجوع را رعایت کنند

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه کشاورزان از ادارات مرتبط با کشاورزی گله مند هستند،  گفت: پیگیر حل مشکلات کشاورزان هستیم و با مدیران کل و وزیر مربوطه در این باره صحبت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در صورت حل شدن مشکلات کشاورزان موضوع را با رسانه ها درمیان خواهم گذاشت و کم کاری ادارات مرتبط را بیان خواهم کرد.

خانواده حضرت علی (ع) الگویی ممتاز برای بشریت است

وی بیان کرد: خانواده های مسلمان باید سیره زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ساده زیستی ازدواج جوانان را آسان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با انتقاد از مهریه های سنگین و جهیزیه های گران قیمت اضافه کرد: برای شروع یک زندگی خوب جوانان باید قناعت کنند و با تهیه لوازم ضروری به دنبال زندگی آنچنانی نباشند.

وی اظهار داشت: زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) سرشار از محبت بود و این نوع زندگی در عین سادگی باید الگویی برای جوانان باشد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: جوانان باید برای شروع زندگی خود ائمه اطهار(ع) مخصوصا حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگو بگیرند تا موفق شوند.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.