به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محسن  موسوی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پلدختر به مناسبت چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در کشور  با بیان این که خبرنگاران  پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم هستند افزود: خبرنگاران  دغدغه ها، خواسته ها، مشکلات و مطالبات مردم را جهت پیگیری و رفع آن به گوش مسئولان می رسانند.

به گفته وی اصحاب رسانه بر اساس فعالیت و ارتباط تنگاتنگی با نهاد امامت جمعه در اطلاع رسانی، جذب حداکثری و انعکاس اخبار مربوط به آن دارند نقش موثری در تقویت این جایگاه معنوی و مردمی دارند.

وی افزود: اطلاع رسانی امروز یکی از واجبات جوامع بشری و ندای بین المللی است که در عصر تبادل اطلاعات و انقلاب ارتباطات، رسانه پلدختر در در این امر کوشا بوده و تلاش می کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: نماز جمعه یکی از نهادهای تاثیرگذار در بصیرت افزایی، دشمن شناسی  ، تقویت اعتقادات و روحیه مردمی و نهادینه کردن سیاستهای نظام و به ویژه امروز تاکیدات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه پلدختر بر ضرورت جوانگرایی و جذب جوانان در نماز جمعه تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه های گام دوم انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری اجرای فعالیت های فرهنگی در راستای جذب جوانان یکی از اولویت های ستاد نماز جمعه است.

  ۷۲۷۲/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.