محسن برنا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای توانمند سازی افراد بهبود یافته از اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی، فنی و حرفه ای آموزش های لازم را به افراد بهبود یافته ارائه می دهد که این مهارت آموزش به ایجاد اشتغال در این افراد بسیار کمک می کند.

وی اضافه کرد: در مراکز تی سی و کمپ های ترک های اعتیاد آموزش های فنی و حرفه ای در رشته هایی که طبق نیاز اعلام شده، ارائه داده می شود که در این راستا طی یک سال گذشته ۲۲۰ نفر از بهبودیافتگان در بروجرد از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار شدند.

برنا ارائه آموزش ها را در رشته های پرورش گیاهان دارویی، قارچ، صنعت و ساختمان، لوازم خانگی، برق  و سیم کشی ساختمان برشمرد و اظهار داشت: استقبال بهبودیافتگان برای دریافت این آموزش ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته و گسترش مهارت آموزی در توانمند سازی این افراد نقش اساسی دارد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای بروجرد با اشاره به این که ۲۳۷ نفر نیز در ندامتگاه ها آموزش های فنی و حرفه را فرا گرفتند، بیان کرد: این افراد در رشته های قلم زنی، برق، خیاطی و ساختمانی مهارت لازم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین به ۲۸۰ نفر از متقاضیان مهارت های فنی و حرفه ای در حاشیه شهر بروجرد و در سه محله تعریف شده آموزش های لازم در رشته های صنعت ساختمان، برق، پرورش گیاهان دارویی و لوازم خانگی به صورت رایگان ارائه شد.

برنا گفت: این آمادگی در مرکز فنی و حرفه ای بروجرد وجود دارد که هر جایی نیاز به کسب مهارت و دریافت آموزش های فنی و حرفه بود،  اقدامات و برنامه ریزی لازم را برای ارائه آموزش ها صورت گیرد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.