مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: 24 هزار و 500 قرارداد واحدهای سیل‌زده برای اخذ تسهیلات با بانک‌ها منعقد شده است.
مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: پس از سیل در استان، 1961 روستا در قالب 44 هزار و 800 واحد مسکونی ارزیابی شد.
وی با بیان اینکه در ارزیابی‌های انجام شده 19 هزار واحد تعمیری بوده، ادامه داد: 13 هزار واحد نیز احداثی داشتیم که از این تعداد 11 هزار روستایی و 2000 شهری هستند.
رضایی با بیان اینکه 39 هزار و 86 واحد برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند، افزود: بانک‌ها همکاری خوبی داشتند و فراتر از وظایف اداری عمل کردند و مردم نیز پای کار بودند.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تصریح کرد: 24 هزار و 500 قرارداد برای اخذ تسهیلات بانکی منعقد شده؛ در بحث بازسازی مردم محور کار هستند و اگر همکاری نکنند، کار عقب می‌ماند.
وی یادآور شد: کار تعمیر 14 هزار و 700 واحد سیل‌زده شروع و 10 هزار و 500 مورد تکمیل شده است؛ برنامه داریم تا پایان ماه جاری تعمیر واحدهای آسیب‌دیده در سطح استان به پایان برسد.
رضایی با اشاره به واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده گفت: برای این کار نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال جاری واحدهای احداثی نیز تمام شود.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تأکید کرد: باز هم می‌گویم بازسازی، مشارکتیست و با مردم معنی پیدا می‌کند و خودشان نیز باید پای کار باشند. بنیاد مسکن با تمام توان در کنار مردم بوده و اقدامات خوبی انجام داده‌ است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.