به گزارش ایرنا، امین الله کرعلیوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تحقق برنامه توانمندسازی بسته حمایتی کارفرمایان شامل پرداخت حق الزحمه، حق بیمه و تسهیلات ارزان قیمت درسال جاری توسط این نهاد پرداخت می شود.
وی با تاکید به روش های متعدد اجرای این طرح و جذب آسان نیروی کار اظهار داشت: مددجویان متقاضی شغل می توانند از طریق مراجعه به موسسات کاریابی، ارتباط مستقیم با کارفرما، اعضای خانوار طرح های خوداشتغالی، شرکت های خدماتی و هر بنگاه اقتصادی دارای مجوز رسمی از مراکز ذیصلاح با ارائه کد کارگاهی می توانند از این بسته های تشویقی بهره مند شوند.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد با اشاره به اعتبار اختصاصی طرح کاریابی بیان کرد: کارفرمایان براساس نیاز سنجی کارگاه در طول سال می توانند یکی از بسته های تشویقی شامل: پرداخت 100 درصد بیمه، پرداخت حق الزحمه 10 میلیون ریالی یکبار درسال، دریافت تسهیلات کار یابی به مبلغ 200 میلیون ریال به ازای هر نیروی جذب شده دریافت نمایند.
امین الله کردعلیوند اضافه کرد: به منظور ترغیب موسسات کاریابی درمناطق محروم حق الزحمه بکار گیری کار جویان تحت حمایت کمیته امداد 25 درصد بیشتر از مبلغ تعیین شده در سایر مناطق می باشد.
وی ادامه داد: براساس ضوابط و الزامات بودجه برنامه ریزی جذب یک هزار مددجو در موسسات و کارگاهای واجد شرایط تامین شده که مددجویان و کار فرمایان می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان از این بسته های تشویقی استفاده کنند.
7274/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.