به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در جلسه امضای تفاهم نامه مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مدیریت و راهبردی طرح پیشرفت آبادانی و توسعه شهرستان‌های کوهدشت و دلفان در محل استانداری بیان کرد: سیل اخیر خرابی‌های عظیمی داشت اما جنبه دیگر آن آزمون بزرگی برای دستگاه‌های اجرایی، دولت، روحانیت، نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی بود.
وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مرکز امید محرومان است اظهار داشت: این ستاد همچون سایر موارد از آزمون سیلاب لرستان سربلند و پرافتخار بیرون آمد.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: امیدی که مردم سیل زده دارند به دلیل وعده‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، که تا کنون این وعده‌ها عملیاتی شده و در حال انجام است.
آیت الله میرعمادی گفت:امروز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مرکز امید محرومان، نیازمندان و گرفتارها شده و این مایه افتخار است که رضای خدای متعال و مقام معظم رهبری در این امر نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: تامین بیش از 10 هزار لوازم خانگی برای سیلزدگان، اهدای 15 هزار بسته نوشت افزار و ایجاد سه هزار شغل از جمله اقدامات و تعهدات این ستاد در لرستان بوده است.
وی گفت: امید است عشایر دامدار استان که در جریان سیلاب دچار خسارت شدند نیز مورد توجه این ستاد قرار گیرند که امروز نیز این وعده داده شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: ساخت خانه‌ها از سوی این ستاد در دستور کار قرار گرفته و آنچه بسیار ضروری بود و جلسه امروز مکمل آن شد مسئله اشتغال بوده است.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: این سیل فایده بسیار مهمی داشت و تجربه سنگین و ارزشمندی در زمینه امداد و نجات به دست آمده که به دنیا قابل انتقال است و این تجربه عظیم که بتوانند این حجم عظیم گل و لای را ظرف کمتر از یک ماه برطرف کرده و آب، برق، گاز و راه ایجاد کنند کمتر از تجربه دوران دفاع مقدس نیست.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مدیرانی که در این حادثه سیل سربلند بودند سرمایه عظیمی برای کشور هستند.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.