به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شعار سال نیاز به توضیح و تفسیر ندارد، افزود: رونق تولید با گسترش صنایع کوچک و خانگی نیز محقق می شود.
وی اظهار داشت: رونق تولید در روستاها در بخش کشاورزی و دامپروری بسیار اهمیت دارد و در این راستا روستائیان نیز باید همت مضاعف داشته باشند.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: مسئولان اجرایی کشور باید در مقام عمل از تولید و اشتغال حمایت کنند و با تقویت تولید کنندگان به رشد اقتصادی کشور کمک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود امسال را سال فرصت ها عنوان کردند براین اساس نباید در سال جدید فرصت پیشرفت و توسعه را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: مسئولان اجرایی کشور تحت تاثیر دشمن نباشند زیرا دشمنان در 40 سال گذشته تهدید می کردند و کاری از پیش نبردند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به مسافرت های نوروزی و آمار بالای تصادفات جاده ای و تلفات گفت: مسافران نوروزی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری بدون حادثه را برای خود و دیگران رقم بزنند..
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: رعایت صبر و حوصله در رانندگی بسیار مهم است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند تا به سلامت به مقصد برسند.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) افزود: غم و غصه امام حسین(ع) و یارانش در کربلا حضرت زینب(س) را از پای دراورد.
خطیب نماز جمعه بروجرد اضافه کرد: حضرت زینب(س) بسیار مورد توجه امام حسین(ع) و از عظمت بالایی برخوردار بود که امام حسین(ع) از او خواست تا در نماز شب هایش دعایش کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: درحمله آل سعود به مردم بحرین و یمن در این سال ها فقط رسوایی ها نصیب عربستان شده و خون پاک کودکان بی گناه یمنی حکام سعودی را نابود خواهد کرد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.