به گزارش ایرنا حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد در مصلی الغدیر اظهار داشت: مجلس در رأس امور بوده و مردم به رئیس جمهوری رای دادند و او اکنون پاسخگوی آنان است.
وی افزود: نظام اسلامی نظامی پاسخگو است و همه باید در مقابل مردم پاسخگو باشند.
وی سوال از رئیس جمهور در مجلس را تجلی وحدت مسئولین کشور عنوان کرد و گفت: مجلس از رئیس جمهور سوال کرد و او پاسخگو بود و همه دیدند که مجلس رای جناحی به پاسخ‌های رئیس‌جمهور نداد.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ضرورت دارد تغییر اساسی در دولت رخ دهد از دولتمردان خواست بیشتر تلاش کرده و نیروهای قوی‌تری را به کار گیرند.
حجت الاسلام حیات الغیب با مثبت ارزیابی کردن اقدامات قوه قضاییه در برخورد با اخلال گران اقتصادی گفت: مردم همواره منتظر این اقدامات بوده و اعتماد مردم به نظام اسلامی با تحقق عدالت اسلامی صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: در صورت برخورد با اخلالگران اقتصادی توسط قوه قضاییه مردم از حاکمیت خرسند و راضی بوده و اگر ناقص اجرا شود مردم بدبین می شوند.
وی با اشاره به اینکه چهره قوه قضاییه در بین مردم باید ترمیم شود افزود: برخی‌ها با تبلیغات علیه این قوه سعی در منفی جلوه دادن چهره قوه قضاییه شده و باید کار عملی و تبلیغات صحیح صورت گیرد.
خطیب جمعه خرم آباد مشکلات کشور را ناشی از اقدامات آمریکا علیه ایران دانست و ادامه داد:جمهوری اسلامی با قدرت راه خود را ادامه می دهد و با رهبری انقلاب اسلامی، از فتنه هم سربلند بیرون خواهیم آمد.
وی با اشاره به پانزدهم شهریور روز خانواده و تکریم از بازنشستگان افزود: هیچ بنایی در نزد خداوند محبوب تر از امر ازدواج نیست و باید الگوی ازدواج را حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) قرار داد و با سادگی بتوانیم شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به دوازدهم شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری گفت: یکی از کسانی که شجاعانه در مقابل مکر و حیله استعمار انگلیس ایستاد رئیسعلی دلواری بود.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.