به گزارش ایرنا، یونس عالی پور روز سه شنبه در جلسه ستاد اعزام کاروان های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: استان قم یادآور مبارزات سیاسی و انقلابی امام راحل است که باید یاد و خاطره ایشان را برای نسل های آینده با اجرای برنامه های مختلف زنده نگهداشت.
وی ادامه داشت: هرسال زائران برای حضور در مرقد امام راحل اعزام می شوند که امسال نیز باید با همکاری مساجد و ائمه جماعات برنامه ‌ریزی خوبی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی رفت و آمد صورت بگیرد تا شاهد حضور پرشور مردم باشیم.
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با اشاره به این که همه در برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام راحل موظف هستند گفت: در خرداد ماه امسال همایشی با حضور ائمه جماعات و دستگاه های متولی برگزار می شود تا با برنامه ریزی ها شاهد اجرای برنامه های مناسبی در این حوزه باشیم.
وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی در خصوص شخصیت امام راحل گفت: برپایی نمایشگاه عکس و معرفی آثار تالیفی و اندیشه امام خمینی می تواند در تبیین شخصیت ایشان نقش مهمی ایفا کند.

** اعزام 25 هزار قمی به مرقد امام راحل
در ادامه این جلسه معاون هماهنگ‌ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: این تعداد زائر 14 خردادماه در قالب 650 دستگاه اتوبوس اعزام می شوند که در هر دستگاه اتوبوس یک روحانی و یک مدیر برای اجرای برنامه ها حضور پیدا خواهد کرد.
سرهنگ احمد بیطرفان افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال هفت استان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام خواهد شد که قم نیز جز این استان ها محسوب می شود.
8138/ 6133/گزارش: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.