به گزارش ایرنا، محمدباقر ذوالقدر جمعه شب در جلسه هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد اتحاد و انسجام در کشور است و هرجا از ارزش های انقلابی فاصله گرفته ایم و برای خوشایند دشمنان گام برداشته ایم، به شدت دچار ضربه شده ایم.
وی با بیان اینکه تشکیل جمنا یک حرکت سیاسی نیست، بلکه پاسخ به یک نیاز ضروری و تاریخی انقلاب برای حل مسائل کشور است که در آغاز راه با استقبال خوبی در سراسر کشور مواجه شد، خاطرنشان کرد: انتخابات در کشورمان یک کار عادی نبوده و یکی از نمادهای مردم سالاری دینی است که پس از انقلاب اسلامی تقریبا همه ساله یک انتخابات در کشور برگزار شده است.
رئیس ستاد شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشارکت و صحت انتخابات در کشورمان درجهان کم نظیر است، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری دارای بالاترین اهمیت است، اما انتخابات دوره دوازدهم از دیگر دوره ها حساس تر بوده و این به دلیل وضعیت کنونی کشور در سطح داخلی و بین المللی است.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نظام اسلامی در مواجهه با مستکبران غربی و نظام سلطه قرار گرفته است، اظهار داشت: در مسأله برجام آمریکا تمام توان خود را در مذاکره با کشورمان به کار گرفت و آنها به شدت به دنبال تک قطبی کردن جهان هستند، اما انقلاب اسلامی تمامی نقشه های آنها را برهم زده است.
ذوالقدر با اشاره به توطئه دشمنان برای سرکوب کردن مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه، شکست این توطئه ها توسط انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با ارائه یک الگوی موفق از مردم سالاری دینی امروز به مراد و مقتدای ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان مبدل شده است و باعث شد که مسلمانان عزتمند و سربلند باشند.
وی در ادامه افزود: کشوری که از درون دارای ساختارهای مستحکم باشد، از تهدیدات دشمنان هیچ هراسی ندارد و اگر خدایی ناکرده از درون دچار ضعف و سستی باشیم در برابر تهدیدات نمی توانیم مقاومت کنیم و اگر نتوانیم به مشکلات و معضلات کشور به درستی رسیدگی کنیم، این مشکلات به بحران های چالش برانگیز تبدیل می شود.
ذوالقدر به برخی فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه اشاره کرد و گفت: انتخابات عرصه ای خطیر و حساس برای تعیین مدیریت اجرایی کشور است و اگر در این مسأله به درستی عمل نکنیم، دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های گوناگون با آسیب مواجه می شود.
8146/ 6133/خبرنگار- سید محمد بهشتی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.