در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان قم بر اساس احکام صادره از سوی رئیس هیات بازرسی استان قم معرفی شدند.
اطلاعیه ادامه یافته است: طی احکام جداگانه ای آقایان احمد زارع قمشه به عنوان رئیس، آقای ذبیح الله عبدالهی به عنوان دبیر هیات و آقای رضا رحمتی به عنوان عضو هیات بازرسی برانتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قم منصوب شدند.
در این اطلاعیه بیان شده است: هیات بازرسی بر انتخابات بر اساس قانون وظیفه کنترل و بازرسی جریان انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی را برعهده دارد.
در این اطلاعیه آمده است: همچنین پایش، کنترل تخلف ها، رسیدگی به اخبار و اطلاعات انتخابات و ارسال گزارش های لازم به هیات بازرسی استان و هیات بازرسی وزارت کشور از دیگر وظیفه های هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان قم است.
اطلاعیه ادامه یافته است: دبیرخانه هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان قم فعالیت خود را جهت لزوم مشارکت مردم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات آغاز کرده است و شهروندان می توانند هرگونه شکایت و انتقادهای خود را به این دبیرخانه که در فرمانداری قم مستقر است، منعکس و یا با شماره تلفن 37750019 ونمابر شماره 37750014 تماس حاصل نمایند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
ثبت نام برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت هم زمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان قم و پنج بخشداری تابع آن، 30 اسفند ماه 95 آغاز شد و تا ششم فروردین ماه امسال ادامه داشت.
استان قم دارای یک شهرستان قم و پنج بخش جعفریه، سلفچگان، کهک، مرکزی و خلجستان است.
در مجموع 689 تن برای شهر قم و شهرهای تابع و 894 تن نیز برای شوراهای روستاها در بخش های کهک، مرکزی، جعفرآباد، سلفچگان و خلجستان ثبت نام کردند.
7405 / 1175 تنظیم کننده: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.