به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن قرهی از اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب، عصر امروز با حضور حضرات آیات سبحانی، مقتدایی، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، هادوی تهرانی، حجج‌الاسلام ناطق نوری و شهیدی محلاتی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، استاندار، معاونان و برخی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در حسینیه شهدای صفائیه قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابو ترابی فرد به شخصیت بزرگوار مرحوم آیت‌الله عبدالعلی قرهی اشاره کرد و اظهار داشت: آن مرحوم بیش از نیم‌قرن از عمر شریف خود را با امام راحل مأنوس بود.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آن مرحوم تکیه‌گاهی محکم برای رهبر عظیم‌الشأن جهان اسلام به شمار می‌رفت، افزود: ایشان در طول سالیان متمادی از موقعیت خود ذره‌ای سوءاستفاده نکرد و ایشان به علم، اخلاق و عمل صالح آراسته بودند.

وی با یاد و گرامیداشت حجت‌الاسلام محمدحسن قرهی فرزند آن مرحوم گفت: این عالم ربانی در کنار پدر بزرگوارشان در حوزه‌های مختلف درراه علم و معرفت گام برداشت و تداوم‌بخش راه امام راحل بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607117
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.