به گزارش ایرنا، در این مراسم که شامگاه سه شنبه در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا در سخنانی اظهار داشت: غفلت و کم توجهی نسبت به ارزش و جایگاه شهید و شهادت در جامعه، آسیب ها و خسارت های بسیاری به دنبال دارد.
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در ادامه افزود: تکریم و تجلیل از مقام شهیدان و ارج نهادن به مسأله جهاد و شهادت در جامعه ازمهمترین مولفه های انقلابی گری است که در جهت مقابله با جنگ نرم و تهدیدات دشمنان بسیار مهم و موثر است.
وی درپایان با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س)، بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات شهدا و تکریم خانواده بزرگوار شهیدان تأکید کرد وگفت: امیدواریم هرچه بیشتر بتوانیم نام و یاد شهدا را گرامی داشته و آموزه های ایشان را در جامعه ترویج کرده و در مسیر شهیدان گام برداریم.
محمود ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم نیز در این مراسم بر ضرورت تشکیل اتاق های اندیشه ورز در این سازمان تأکید کرد و گفت: گام نهادن در مسیر شهدا امر محال و نشدنی نیست و ما هم اگر همچون شهدا با بصیرت و ولایی و با توکل بر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) زندگی کنیم، می توانیم همچون ایشان آسمانی شویم.
مراسم گرامیداشت روز مهندس و یادواره شهید مدافع حرم مهندس محمدحسین محمدخانی به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم سه شنبه شب با حضور پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدمهدی قربانی در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
8146/ 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.