علی صفری روز یکشنبه در دیدار با رئیس و دبیران ایرنا قزوین، افزود: این خبرگزاری در استان از گذشته دارای نیروهای خلاق و ماهری بوده تا جایی که یکی از مزیت های آن جانبدارانه رفتار نکردن در ارسال اخبار است که این ویژگی آن را از سایر خبرگزاری ها مستثنی کرده است.
این مسئول ادامه داد: وقتی خبری به صورت صادقانه مطرح می شود مدیران و مردم نیز در جهت اصلاح ساختار جامعه، خود به خود پیشقدم می شوند.
صفری با اشاره به جمعیت 70 درصدی شهرنشینی در کشور، گفت: اینکه شهرداران امروز وظیفه مدیریت و ارائه خدمت به 70 درصد از اقشار را برعهده دارند، به طور حتم نیز با چالش هایی روبرو می شوند.
وی، وظیفه شهرداران را غیرقابل شمارش دانست و گفت: گستره کار و خدمات شهرداری از بدو تولد افراد تا زمان پس از مرگ آنان را شامل می شود و این حجم انبوه مسئولیت و انتظارات مردم در کنار وجود محدودیت های مالی کار را روز به روز سخت تر می کند.
وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مجموعه مدیریتی شهری کمک می کند تا ضمن رفتار صادقانه با شهروندان، با کمک آنان روز به روز شاهد کاهش مشکلات باشیم.
شهردار قزوین با بیان اینکه امروز همه ما باید کمک حال دولت باشیم، افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تهدیدات موجود از سوی دشمنان که با استفاده از کوچکترین فرصت هجمه های خود را برعلیه نظام آغاز می کنند باید خدمات قابل قبول تری را به مردم ارائه دهیم.
رئیس خبرگزار جمهور اسلامی قزوین نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه مدیریت شهری قزوین علاوه بر رسیدگی به امور جاری شهر و پیگیری عملیات های عمرانی، ساختار مناسبی را در تولید و انتشار اخبار خود پیاده کرده است.
علی حیدر شاه حسینی ادامه داد: ایرنا مرکز قزوین نیز در این راه و با افزایش حجم اطلاع رسانی به شهروندان، طی ماه های گذشته در خصوص انتشار اخبار خود از این حوزه قدم های درخوری برداشته است.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.