به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ آرش مرادی روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری کارت به کارت از یک شهروند به مبلغ 110 میلیون ریال، شناسایی و دستگیری مجرمان به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد کلاهبرداران با شگرد دادن پیامک و تماس با شخص مبنی بر این که در قرعه کشی از طریق رادیو جوان برنده شده اید، فرد را به پای دستگاه ATM می کشانند و با شگردهای خاص مبلغ موجود در کارت طرف را از حساب وی خالی می کنند.
سرهنگ مرادی گفت: پس از شکایت مالباخته به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی و پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی یکی از متهمان در استان البرز شناسایی و به مقر پلیس قزوین منتقل شد.
وی اظهار داشت: متهم در بازجویی فنی پلیس و مواجهه با دلایل و مدارک موجود به بزه انتسابی با همکاری پنج نفر در استان البرز اعتراف و با هماهنگی و نیابت قضائی، تیمی از کارگاهان زبده به استان البرز اعزام و کلیه متهمان را دستگیر کردند.
رییس پلیس آگاهی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده و ارجاع به مراجع قضائی تحویل زندان شدند،گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.