افسانه حسن نایبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام در برابر اسرائیل و آمریکا است و جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان قزوین بار دیگر با حضور پرشور در این مراسم پیام پایبندی به آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را در حمایت از مردم فلسطین به جهانیان مخابره خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر مستکبران است و حضور پر شور مردم بویژه جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.
این مسئول اظهار داشت: در همین راستا نشست های هماهنگی و برنامه ریزی با حضور مسئولان و ورزشکاران هیات های ورزشی استان برگزار شد و برنامه ریزی لازم برای اجرای حرکات نمایشی توسط هیات های رزمی و رشته ورزش باستانی در جریان راهپیمایی انجام گرفت.
حسن نایبی ادامه داد: تلاش می کنیم با حضور ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استان پیام تاریخی امام را برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین به گوش جهانیان برسانیم و مانع اجرای سیاست ها و برنامه های شوم رژیم منحوس صهیونیستی شویم.
این مسئول ورزشی گفت: راهپیمایی جامعه ورزش و جوانان قزوین در روز جهانی قدس از ورزشگاه تختی آغاز می شود و به میدان آزادی و خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد النبی(ص) میعادگاه نماز جمعه ختم می شود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.