روزنامه ولایت در شماره جدید خود نوشته است، روند شتابزده افزایش قیمت طلا در بازار، در دو روز گذشته معکوس شده و این بار به جای افزایش، قیمت این فلز گران بها، در مسیر سراشیبی قرار گرفته است.
این روزنامه نوشته است این رخداد در حالی است که به گفته فعالان بازار طلا، چنانچه بار روانی موجود در جامعه ناشی از برخی رخدادهای بین‌المللی بویژه موضوع ماندن یا خروج آمریکا در توافق چند جانبه هسته‌ای موسوم به «برجام»، در جامعه کم شود، کاهش قیمت طلا به سقوط ناگهانی قیمت انواع مسکوکات و مصنوعات طلا منجر خواهد شد و بخش زیادی از خانواده‌هایی را در چند ماه اخیر به امید سود ناشی از افزایش قیمت دست به ریسک خریدن طلا زده اند، با ضرر و زیان شدیدی روبرو خواهد کرد.
روزنامه ولایت همچنین در خبری با تیتر افتتاح پروژه راه‌آهن قزوینـرشت دوباره به تعویق افتاد! به سخنان نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی پرداخته است.
محمد صادق حسنی جوریابی با اظهار امیدواری از اینکه داستان ناتمام پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت در هفته دولت به پایان برسد،گفت: زنگ توقف ترافیک‌های سنگین شمال کشور با سوت راه‌آهن به صدا در می‌آید.
به گزارش خبرنگار ولایت این اظهارات نماینده رشت در حالی است که بنا بود با انجام آخرین مراحل اجرایی احداث خط آهن قزوین ـ رشت، این پروژه ملی اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری رسیده و پرونده آن بسته شود اما با آنچه این نماینده مجلس می‌گوید گشایش خط آهن این مسیر به هفته دولت در شهریور ماه امسال موکول شده است.
گپ و گفت ولایت با محمد علی جمالی هنمند قزوینی با تیتر 'مسئولان، هنرمندان را به حال خود بگذارند' تاکید سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بر حمایت دولت از مطبوعات، ورود400 خودروی برقی دانشگاه آزاد قزوین به بازار در آینده، انتقاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از روند پرداخت تسهیلات بانکی و احداث مرکز دیالیز 20 تخته در شهرستان تاکستان از دیگر عناوین روزنامه ولایت است.
ولایت تنها روزنامه محلی استان قزوین است که به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.