به گزارش ایرنا، علی فرخزاد شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر قزوین که با موضوع طرح شهید انصاری شرقی برگزار شد، افزود: متاسفانه این طرح سالیان درازی است که مردم منطقه را ناراضی کرده و باید با همفکری و هم اندیشی صحیح این مساله را حل و فصل کنیم.
وی ادامه داد: برای این منظور و رفع هر گونه ابهامی، دستور این نشست را در صحن شورا را دادیم و امیدواریم این طرح به سرنوشت خیابان شهید انصاری غربی منجر نشود.
به گفته وی، اجرای طرح شهید انصاری شرقی تنها با نظر شورا و شهرداری قزوین می تواند قدرت اجرایی به خود بگیرد.
شهردار قزوین نیز در این جلسه گفت: متاسفانه شهرداری ها مجری طرح هایی هستند که در تصویب آن هیچ نقشی را برعهده نداشته اند.
علی صفری با اشاره به اینکه ما به تاریخی بودن شهر قزوین افتخار می کنیم، اضافه کرد: تمام مصوبات کمیسیون ماده 5 زمانی به شهرداری ابلاغ می شود که شورای عالی معماری شهرسازی آن را تصویب کرده باشد.
وی، شعار شورای پنجم شهر قزوین را بر مبنای انسان محوری دانست و افزود: بدون شک اگر هر یک از اعضای این شورا بدانند که با کار و فعالیت عمرانی به بافت تاریخی آسیبی وارد می شود، هرگز آن را انجام نخواهند داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این رابطه گفت: دنیا تغییر کرده و براساس توسعه پایدار شهرها برنامه ریزی می کنند و این مساله از بدیهیات روز جهان است.
محمدعلی حضرتی ادامه داد: چرا باید تصمیمات 40 سال قبل را اجرایی کنیم؟ اصرار دوستان برای یک تصمیم غلط براساس چیست؟
وی با اشاره به اینکه نباید کیفیت زندگی را در شهر قزوین پایین بیاوریم، اضافه کرد: این تعبیر که در این مجموعه یک بمب اجتماعی ساخته شده غلط است زیرا مرکز مواد مخدر و بزه های اجتماعی در آنجا رخ نمی دهد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.