منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر این محصولات از کیفیت مناسب برخوردار بوده و می توانند در صورت حمایت شهروندان از کالای ایرانی جایگزین اجناس خارجی مشابه شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال بازدید از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات کارخانجات با جدیت بیشتری نسبت به سالهای قبل در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.
وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی علاوه بر بازدیدهای میدانی در کارگروه های اشتغال و رفع موانع تولید به شکل هفتگی مورد بررسی قرار می گیرد،اضافه کرد: همچنین واحدهایی که امکان افزایش تولید به حداکثر میزان را دارند، شناسایی کرده و ارایه تسهیلات به آنها را در برنامه داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به تداوم پرداخت تسهیلات بهین یاب به طرح ها و واحدهای تولیدی،خاطرنشان کرد: تا امروز 900 واحد و طرح صنعتی و کشاورزی استان از این تسهیلات به میزان هشت هزار و 500 میلیارد ریال بهره مند شده اند.
حبیبی با اشاره به رشد 39 درصدی آمار صادرات کالا از استان در سال قبل،گفت: تلاش خواهیم کرد تا امسال میزان صادرات استان به رقم یک میلیارد دلار برسد چرا که بخشی از تقویت تولید و حمایت از کالای ایرانی با بازشدن مسیرهای جدید صادراتی محقق خواهد شد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.