به گزارش ایرنا، سردار مهدی محمودی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قزوین با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای مقابله با مواد مخدر تلاشی مضاعف است،افزود: طی مدت یاد شده در استان کشف کراک و شیره سوخته 69 درصد، حشیش 56 درصد، تریاک 31 درصد و شیشه 20 درصد افزایش داشته است.
این مسئول انتظامی ادامه داد: ارزش مالی مواد مخدر کشف شده در استان طی مدت یاد شده 116 میلیارد و 950 میلیون ریال بوده و در این رابطه سه هزار و 751 نفر نیز دستگیر شده اند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین همچنین گفت: طی 11ماهه امسال 26 مورد طرح مقابله با کشت خشخاش و شاه دانه در استان اجرا شد.
وی با اشاره به جمع آوری 46 معتاد کارتن خواب و متجاهر در سطح استان طی سال جاری،افزود: جمع آوری معتادان در ایام عید و تعطیلات با جدیت پیگیری می شود ولی باید سایر دستگاه ها برای درمان قطعی و جلوگیری از بازگشت این معتادان به چرخه اقدام کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به لزوم مقابله جدی تر با توزیع مواد مخدر از نوع صنعتی،گفت: مصرف تریاک در 11 ماه سالجاری در استان کاهش یافته و معتادان به دلیل قیمت پایین به هروئین و مواد صنعتی روی آورده اند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.