به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار محصولات و کالاهای اساسی قزوین افزود: مردم استان اطمینان داشته باشند ذخیره مرغ و تخم مرغ، برنج، روغن،گوشت قرمز و میوه شب عید با شتاب ادامه دارد و هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در هیچ کالایی محدودیت تامین نداریم و همچنین تخم مرغ برای مصرف خانگی از طریق استان و برای مصارف صنعتی بویژه قنادیها از طریق واردات تامین شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین گفت: با هرگونه ناهماهنگی در مدیریت توزیع و کوتاهی احتمالی مسئولان تنظیم بازار و دستگاه های متولی در روزهای پایانی سال و ایام عید برخورد جدی می شود.
حبیبی همچنین اضافه کرد: 20 درصد سهم داخلی تامین تخم مرغ برای مصارف خانگی باید از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری و به موقع وارد بازار مصرف شود.
حبیبی اظهار کرد: از نظر توزیع مرغ گرم و منجمد هیچ مشکلی در استان قزوین وجود ندارد و تا ظرفیت یک هزار تن ذخیره مرغ منجمد آغاز شده است.
وی افزود: تا پایان تعطیلات نوروز 97، ستاد تنظیم بازار استان به صورت هفتگی و منظم تشکیل جلسه خواهد داد.
این مسئول همچنین در خصوص میوه مورد نیاز مردم برای نوروز 97،گفت: ذخیره سیب به میزان 500 تن برای شب عید پایان یافته است و پرتقال نیز به میزان یکهزار تن خریداری شده و طی روزهای آینده وارد استان می شود.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.