به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنیه در دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید حسن ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزود: خدمت رسانی به طلاب و روحانیون به عنوان مروجان دینی فرصت مغتنمی است که نصیب هرکس نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: هماهنگی و هم ‌افزایی بین بخش‌های مختلف حوزه‌های علمیه در خدمت ‌رسانی به روحانیون و طلاب ضروری است.
وی تصریح کرد: عیادت و خدمت به روحانیون و علما که عمر با برکت خود را در راه اسلام و انقلاب صرف کرده‌اند باید با جدیت و توجه بیشتری دنبال شود.
امام جمعه قزوین به خدمات روحانیون و طلاب در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: میزان طلابی که در دفاع مقدس شرکت داشته‌اند و به شهادت نائل آمده‌اند نسبت به میانگین جمعیتی این قشر بسیار بالا بود و این‌ مهم نشان دهنده حضور فعال روحانیون و طلاب در عرصه‌های مختلف انقلاب است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه خواستار ساماندهی و جمع آوری خاطرات و زندگی نامه روحانیون شاخص شد و اظهار کرد: ثبت خاطرات و زندگی انقلابی بزرگان و علما برکات بسیاری را به همراه دارد و اگر این کار صورت نگیرد خاطرات ارزشمند این افراد از میان خواهد رفت.
امام جمعه قزوین در ادامه از خدمت رسانی مرکز خدمات حوزه های علمیه به طلاب و روحانیون قدردانی کرد.
6101*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.