به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین ، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در این نشست گفت: به منظور مدیریت برنامه در استان و جلوگیری از موازی کاری و یا اجرای برنامه های مشابه و همچنین اولویت بندی برنامه ها ، کمیته ای تشکیل شده است.
مریم بیدخام افزود: این کمیته متشکل از مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مدیر کل ورزش و جوانان است و برنامه های مورد نظر پس از تایید این کمیته اجرایی می شود.
وی، موضوع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را ازمهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید دانست و اظهار کرد: اهمیت آسیب های اجتماعی و ضرورت ورود به آن به قدری است که مقام معظم رهبری نیز بدان پرداخته اند و حتی در این خصوص دستورالعمل به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است.
وی در خصوص نحوه اجرای برنامه اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان می بایست از بهترین و مجرب ترین اساتید و گروه آموزشی سود ببرد تا حداکثر دستاورد را پس از اجرای برنامه شاهد باشیم.
نماینده دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این نشست به فرایند نظارت بر برنامه های اجرایی دستگاه های طرف تفاهم اشاره کرد وگفت: هدف ناظران نیز هم افزایی و همکاری در راستای اجرای مطلوب طرح است.
مدیر کل ورزش و جوانان قزوین نیز ضمن ارائه کلیات طرح و طریقه اجرای برنامه، پیشنهاداتی برای اجرای مطلوب آن ارائه و اظهار کرد: این اداره کل از مدت ها قبل برنامه های خود را مدون و بخش عظیمی از آن را نیز عملیاتی کرده است .
طرح تفاهم نامه های چند جانبه در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد با توجه به مصوبات شورای اجتماعی کشور در مرحله اجرا است.
6012*انتشار: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.