به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا، ایمانعلی محمد زاده با بیان جرییات این خبر اظهار کرد: در پی تماس تلفنی فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف خودرو ال 90 توسط 2 سارق، موضوع از طریق مرکز بلافاصله به واحد های گشت کلانتری ها و پاسگاه ها برای شناسایی و دستگیری سارقان ابلاغ شد.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه در جاده قزوین-رشت پس از اعلام مرکز 110 خودرو را شناسایی و دستور ایست صادر کردند،افزود: سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست پلیس با سرعت بالا متواری و پس از تعقیب و گریز و با همکاری واحد گشت انتظامی پاسگاه 'آق بابا' متوقف و 2 سارق دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: راننده پس از سوار کردن 2 مسافر در شهر کرج به مقصد رشت در جاده قزوین-رشت با درخواست مسافران توقف و پس از آن با تهدید اسلحه سرد، خودرو را به سرقت بردند که با اقدام سریع و به موقع کارکنان انتظامی و پلیس راه ، ناکام ماندند و پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

**انتقال 14 کیلو گرم مواد مخدر در پوشش خانواده توسط سوداگر مرگ
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری یک قاچاقچی با 14کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک خبر داده است.
سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و پس از توقف آن 14 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به قصد انتقال مواد مخدر در پوشش خانواده توسط فرد دستگیرشده، افزود: متهم پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.