محسن آقالر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم های حالا وقتشه برگردیم از آرش باقی پور، موج آزاد از شهرام رحیمی، خروس ها از امیررضا جلالیان، جناب سرهنگ از لیلا روغنگیر، تعامل از محمد مهدی حسین وردی، اثر آقای فرانسیس گالتون از وحید علیمردانی، تداخل ویرانگر از تارا رصافی، بازی از سید حسن حسینی، خروس ها آواز نمی خوانند از مصطفی فرهنگیان و بالای دست از مریم کریمی طی 9 ماه اول سال جاری تولید شدند.
وی، حضورهنرمندان قزوینی در جشنواره منطقه ای فیلم کرمانشاه را ازدیگر رخدادهای هنری این مدت ذکر کرد و گفت: فیلمسازان قزوینی در این جشنواره موفق به کسب پنج جایزه در بخش های عکس، فیلم نامه و فیلم شدند.
آقالر، برگزاری 2 نمایشگاه عکس و حضور 2تن از فیلمسازان قزوینی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را از دیگر دستاوردهای انجمن سینمای جوان استان در این مدت اعلام کرد.
وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 نشست فیلم و فیلمنامه با عنوان چهارشنبه های سینما در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد زیر نظر حسن لطفی برگزار کرد.
آقالر افزود: انجمن سینمای جوان استان قزوین در طول فعالیت32 ساله خود با کسب تجارب مختلف دستاوردهای زیادی داشته و در صورت وجود منابع مالی مناسب با حضور فیلمسازان مستعد، توانایی ساخت سالانه 40 فیلم کوتاه را دارد.
انجمن سینمای جوان درسال 1364 با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم‌سازی اقدام به جذب علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، عکاسی، تصویربرداری، تدوین و برگزاری آزمون سراسری و دوره‌های یک‌ساله فیلم‌سازی کرد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.