خسرو قمری روز دوشنبه در حاشیه مجمع سالیانه هیات دوچرخه سواری استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مربیان از کشورهای اسلوونی و صربستان هستند.
وی، حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی 2018 جارکارتا را از اولویت های فدراسیون دوچرخه سواری نام برد و گفت: تنها 9 ماه به آغاز این رویدادها فرصت باقی مانده است و در این مدت تلاش می کنیم تا با تیمی قدرتمند در این رقابت های مهم شرکت کنیم.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: هم اکنون برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی تدارکاتی تیم های ملی در رشته های سرعت در پیست و جاده در اهواز و اردوی تیم های ملی در رشته استقامت و نیمه استقامت در کیش در حال برگزاری هستند.
قمری افزود: در بازی های آسیایی اینچئون توانستیم بهترین مدال های تاریخ دوچرخه سواری را به دست آوریم و امیدواریم دوباره این موفقیت را در مسابقات جاکارتا تکرار کنیم.
وی افزود: با وجود بازنشستگی بسیاری از دوچرخه سواران با کادر جدیدی وارد مسابقات بازی های آسیای خواهیم شد و امیدواریم با تجربه مسابقات بین المللی به نتایج بهتری در مسابقات پیش رو دست یابیم.
قمری یادآور شد: تقویم سال 96 فدراسیون دوچرخه سواری تا پایان سال 2017 به مرحله اجرا درآمده و برای کسب نتایج بهتر در مسابقات بازی های آسیایی تدوین برنامه های سال 97 را نیز با جدیت پیگیری می کنیم.
این مسئول ورزشی همچنین گفت: هشت هزار نفر به صورت تخصصی در رشته دوچرخه سواری در سطح کشور مشغول فعالیت هستند که نشان دهنده توجه و علاقه مردم به این رشته است.
وی با اشاره به حمایت فدراسیون دوچرخه سواری از هیات های استانی،افزود: در ماه های اخیر 300 دستگاه دوچرخه برای پیست که بیشترین مدال های المپیک و آسیا را دارد در بین هیات های استان تقسیم کرده ایم.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.