در بخشی از این مطلب آماده است: در سال های 56 و 57 کنترل مبارزه از دست رژیم پهلوی خارج شد و دولت ها یکی پس از دیگری جا به جا می شدند و رژیم شاهنشاهی در11شهر بزرگ و مهم از جمله قزوین حکومت نظامی برقرار کرد تا بلکه بتواند اوضاع را کنترل کند و در دو ماهه دی و بهمن 57تظاهرات در همه شهرهای کشور به اوج رسید و فداییان خمینی(ر)هر روز شهدایی تقدیم انقلاب می کردند.
در قزوین هم هر روز تظاهرات علیه رژیم با هدایت روحانیون برپا بود و هر روز جلسه برای برنامه ریزی و تصمیم گیری داشتند.
در یازدهم دی ماه 57جلسه روحانیت در منزل مرحوم حاج آقا علوی در حلیمه خاتون(س) برگزار شد و آقایان داداش زاده فرماندار و برازنده پی از دادگستری که سابقه طلبگی داشت در جلسه حضور داشتند.
بازار در اعتصاب و تعطیلی بود و حکومت نظامی برای اینکه اعتصاب را بشکند، شب ها به مغازه ها تعرض می کرد و روحانیت سخت به این تعرض ها و سرقت ها معترض بودند.
این صفحه همچنین مطلب دیگری را با قلم محمدحسن سلیمانی سردبیر این روزنامه با تیتر خیزش مردم قزوین در اولین گام ها درباره همین موضوع به چاپ رسانده است.
ستون چشم انداز شماره جدید روزنامه ولایت در یادداشتی به قلم سید عبدالعظیم موسوی مدیرمسئول این نشریه به ناآرامی های روزهای اخیر قزوین و سایر استان های کشور پرداخته است.
روزنامه ولایت همچنین در این شماره در گفت و گو با فعالان سیاسی استان التهاب های اخیر کشور را بررسی کرده که محمد علیخانی عضو شورای عالی اصلاح طلبان استان، فرهاد درویشی عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و عباس نیکویه از چهره های سیاسی اصول گرای قزوین از جمله این افراد هستند و با مریم میرحسینی خبرنگار ولایت در این زمینه گفت و گو کرده اند.
این صفحه همچنین مطلب دیگری را با قلم محمدحسن سلیمانی سردبیر این روزنامه با تیتر خیزش مردم قزوین در اولین گام ها درباره همین موضوع به چاپ رسانده است.
اجرای طرح بیابان زدایی در 50هزار هکتار از اراضی استان به نقل از استاندار، راهپیمایی مردم در محکومیت آشوبگری های اخیر در روز یکشنبه17دی ماه، تشییع پیکر مرزبان شهید در قزوین و مجلس در بودجه سال آینده مطالبات مردم را در نظر می گیرد به نقل از نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از دیگر مطالب این شماره روزنامه ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیر مسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
استان قزوین دارای 107رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.