رضا عسگری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفتار کسانی که به دنبال ایجاد نارضایتی در بین عموم مردم در جهت فروپاشی جامعه هستند وبه دنبال آسیب زدن به مردم، گروه ها، احزاب و جریانات سیاسی کشور هستند قابل پذیرش نیست وکاملا با شعارهایشان منافات دارد .
وی اظهار کرد: به نظر می رسد کسانی که به دنبال ایجاد تشنج در فضای حاکم جامعه هستند به دنبال مسایلی جزکاهش مشکلات مردم می باشند و دغدغه مردم را ندارند وبا ایجاد فضای ملتهب در جامعه به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و دولت و نظام و خدشه وارد کردن به وحدت جامعه هستند .
عسگری با اشاره به تجربه چند دهه نا امنی در منطقه بیان کرد: در هرجامعه ای که مردم وحدت نداشته باشند و شرایط اجتماعی به گونه ای باشد که جامعه به یک بستر نا امن تبدیل شود، حتما در گام اول بحث های اقتصادی مطرح می شود و آثار سوء آن متوجه مردم و اقتصاد مملکت خواهد شد .
فرماندار البرز به امنیت به عنوان یک اصل مهم در کشور اشاره کرد و افزود: در بستر یک جامعه امن می توانیم رشد وپیشرفت و توسعه داشته باشیم و اقداماتی که مخل نظم عمومی باشد، موجب عقب افتادگی و تضعیف نهادهای اصلی اجتماعی می شود ، لذا باید تلاش کنیم بهانه به دست کسانی که به دنبال بر انداختن و خدشه به نظام هستند و طمع به تمامیت ارضی دارند، ندهیم .
وی اظهار کرد: از این مقطع حساس، باید با هوشیاری کامل عبور کنیم و تلاشمان معطوف به این باشد که در یک محیط و فضای آرام می توانیم مسایل را حل کنیم.
عسگری گفت: این روزها شاهد تجمعاتی بودیم در حالی که گروهها، جریانات و تشکل های شناسنامه دارمی توانند با گرفتن مجوز تجمع؛ اعتراضات خود را به گوش مسئولان برسانند و با رعایت نظم عمومی مسایل و خواسته های خود را مطرح کنند و در ایران و هم در دنیا روال همین است
عسگری با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات داخلی و بین المللی و کاهش تنش ها افزود: باید از طریق مجاری قانونی مشکلات با گفت وگو حل شود و نمایندگان مردم، اصناف، تشکل های کارگری، کارفرمایی و دانشجویی از ظرفیت های قانونی موجود برای انعکاس مشکلات به شمار می روند.
وی حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جزو افتخارات مسئولان خواند وادامه داد: مردم در برهه های مختلف و شرایط بسیار سخت به میدان آمده اند و از حکومت و نظام خودشان حمایت همه جانبه داشته اند و شهدای بسیاری زیادی در این مسیر داده اند .
فرماندار البرز گفت:در جامعه ما مشکلاتی وجود دارد ولی در طول این چند دهه با صبر مردم توانسته ایم ازآن عبور کنیم و مشکلات با تلاش مسئولان کاهش پیداکرده واینگونه نیست که اقدامی صورت نگرفته باشد و لحظه ای از پیگیری مشکلات مردم غافل نبوده ایم ودر مسیر حل مشکلات گام برمی داریم.
وی افزود : مباحثی که این روزها مطرح شده است، اگر واقعا بیان مشکلات معیشت مردم باشد هیچ جای نگرانی برای هیچ کس نیست، اما زمانی که افرادی سودجو که به دنبال استفاده ابزاری از مباحث مطرح شده هستند و هیچ اعتقاد ی به این بحث ها ندارند موجبات سخت تر شدن اوضاع برای مردم می شوند.
عسگری افزود: طبیعتا این که کسی در خارج از ایران بنشیند و بخواهد با اعلام فراخوان بخشی از افراد را به تخریب امکانات عمومی عوت کند، مورد تایید هیچ عقل سلیمی نیست و کسی نمی پذیرد که از سر دلسوزی برای مردم مرتکب اینگونه اعمال شده اند
البرز دومین شهرستان بزرگ قزوین است که شهر الوند مرکز آن در فاصله 15 کیلومتری قزوین قرار دارد.
6012خبرنگار: حدیقه بابایی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.