به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه معاون قدیم و جدید سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین که در استانداری برگزار شد با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و میلاد حضرت عیسی(ع) افزود:در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید با فعال سازی کمیته های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، برنامه های مربوط به این ایام را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت است که کارگزاران نظام گزارش عملکردشان را به ولی نعمتان خود یعنی مردم ارائه کنند چون دشمن تلاش می کند نظام را ناکارآمد نشان دهد و ما باید برخلاف تلاش آنها وارد عمل شویم.
زاهدی اضافه کرد: هر جمعی از مسئولان که تخریب و تضعیف شوند بخشی از نظام تخریب و تضعیف می شود چون از دید بیگانگان همه مسئولان کشور به یک چشم نگریسته می شوند.
وی افزود: ما باید در داخل کشور مراقب باشیم که با این تخریب هایی که صورت می گیرد زمینه ناکارآمدی نظام یا ناکارامد نشان دادن نظام فراهم نشود.
استاندار قزوین همچنین با بیان اینکه باید مراقب عملکرد خود باشیم، گفت: مقام معظم رهبری امروز تصریح کردند فردی مدتی مسئولیتی داشته و امروز به اپوزیسیون و مخالف نظام تبدیل می شود و کسانی که با سیاه نمایی به تخریب و تضعیف نظام اقدام می کنند، تقوا ندارند.
استاندار قزوین افزود: امروز ما بیش از هر زمان به وحدت ملی نیاز داریم و البته یک ملت همیشه به وحدت که به معنی منافع و مصلحت نظام است نیازمند می باشد.
وی خاطر نشان ساخت:تخریب درونی کشور هیچ فایده ای جز اینکه به بیگانگان کمک شود نخواهد داشت بنابراین باید فرصت هایی چون سالروز حماسه 9 دی به ظرفیتی برای ارتقای وحدت ملی تبدیل شود.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره وقوع زمین لرزه های اخیر در کشور، افزود:باید از مردم قزوین و سایر مسئولان که موجی از همدلی و همگرایی را در کمک به مردم زلزله زده ایجاد کردند تشکر کنیم و از سوی دیگر باید بکوشیم تا خسارت های زلزله را کمتر کنیم.
زاهدی در قسمت دیگری از صحبت های خود گفت: شهروندان در بخش ها گلایه دارند که مدیران به این مناطق سر نمی زنند بنابراین مدیران باید به بخش ها و شهرستان ها سرزده و در جریان امور مردم قرار بگیرند.
وی همچنین گفت: باید با رسانه ها تعامل بیشتری داشته باشیم و در همین راستا نشستی را برای آموزش رسانه ای مدیران برگزار خواهیم کرد.
استاندار قزوین در ادامه از زحمات شاهرخی معاون سابق سیاسی استان تقدیر کرد و به علیرضا آشناگر که به این سمت منصوب شده اند خوشامد گفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم و فرمانداران و مدیران باید طرح های اقتصادی و اجتماعی حوزه خود که آماده بهره برداری هستند را به استانداری اعلام کنند تا برنامه افتتاح آنها تعیین شود.
منوچهر حبیبی افزود: باید حضور مدیرانی استانی در شهرستان ها پررنگ تر باشد که این موضوع از مطالبات فرمانداران نیز به شمار می رود.
در این مراسم، از خدمات سید سعید شاهرخی معاون سابق تجلیل و علیرضا آشناگر به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین معرفی شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.